Nästan frisk

Febern verkar som tur är redan ha lugnat sig. Jag kom visserligen inte ur sängen idag heller; det var först vid åttatiden ikväll som jag steg upp. Jag pratade rätt länge med både mamma och Brain i telefon, och så åt jag en massa chokladpraliner, jag tror det var det som gjorde susen!

Jag tvingade mig in i duschen, och när jag kom ut därifrån sminkade jag mig lite, trots att det redan var kväll. Jag vill att John ska få se den finare versionen av sin flickvän innan vi skiljs åt imorgon ;)

John kom nyss hem från jobbet, så nu ska det kokas te och se på film. Igår såg vi en riktigt bra en som heter Dorian Gray, hoppas den vi snart ska se är minst lika bra! Doftljuset vi vann i julklappsspelet står i fönstet och brinner, så det doftar "french vanilla" i hela rummet. Även sämre dagar kan få underbara slut när vi är tillsammans ♥

Jag och en småläskig ko^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0