Liverpool John Lennon Airport

Taxin kom precis när den skulle, så vid midnatt gav jag mig iväg mot flygplatsen. Jag kom dit ungefär en halvtimme senare, och till min fasa upptäckte jag att det enda som var öppet där innan security var Subway. Jag köpte en Spicy Italian-sub och en måttligt imponerande cappuccino och satte mig sedan ned och läste lite i Essentials of Marketing. Dock insåg jag snabbt att jag var för trött för att plugga, så jag traskade runt lite istället, och när jag kom tillbaka fanns det givetvis inga sittplatser kvar, så då fick det bli golvet istället. Väskincheckningen öppnade inte förrän framåt halv fem, så det var några långa timmar som tillbringades där på golvet...

Tomt var det!

 

iPoden räddade mig från att dö av uttråkning :)


Golvet kändes väldigt hårt och kallt efter ett tag...

 

Strax efter halv fem hade jag kommit igenom säkerhetskontrollen, och tror ni inte att allt var stängt även där? Som tur var öppnade ett par caféer rätt snart efter att jag kom dit, och då fikade jag lite här:

 

 

Varför gör de kanelbullar av wienerbrödsdeg!?

Fem över fem öppnade tax free-shopen, och jag kunde inte låta bli att unna mig något. Det fick bli en flaska av min absoluta favoritparfym Burberry London. Det är tredje gången jag köper den nu, jag tröttnar aldrig! Så trots uttråkningen var jag rätt nöjd när jag väl steg på planet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0