Kevin Murphy-produkter att testa

Nu har jag precis kommit upp på Axla efter mittbesök på Mixstudio. Det blev en bit klippt på längden, men håret når fortfarande en bra bit ner på ryggen, så det var inte mig emot. Hellre helt och välklippt än långt bara för att det ska vara långt. Dessutom kommer de centimetrar han klippte av ha vuxit ut igen inom ett par månader; mitt hår brukar växa rätt snabbt :)

Michael håller platsen som min favoritfrisör. Han vet verkligen vad han sysslar med, den mannen, och dessutom är han alltid trevlig och pratsam. Just nu håller de på och testar en serie ekologiska produkter, och snäll som han är skickade han med mig ett par som jag ska få testa och skicka tillbaka omdöme på. Jag blev jätteglad, det ska bli kul att testa något (som förhoppningsvis är) allergivänligt som faktiskt doftar gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0