Julavslutning med Ryan

(Först vill jag bara påpeka att jag vet att min lilla gröna kompaktkamera är usel på att ta bilder när det är mörkt ute, men att jag lägger upp bilderna i vilket fall. Det är ju trots allt det enda bevis jag har för att jag inte sitter här ensam i mitt rum precis hela min fritid, haha!)

Efter terminens allra sista föreläsning gick jag och Ryan till Starbucks för att fira. Vi började med att häva i oss varsin Toffee Nut Latte, snackade en massa strunt, sedan gick vi ut en sväng (Ryan tog en rökpaus), och sen gick vi tillbaka till Starbucks och drack ännu mer kaffe. Han är så jävla rolig den killen, vi skrattar alltid en massa när vi träffas! Sedan är det skönt att ha en killkompis som vill umgås med mig trots att jag har pojkvän och som låter bli att ragga på mig; det är bara jobbigt med killar som är för 'på' och som vägrar fatta att jag bara har ögon för min John. Nu är det förresten bara några dagar kvar tills jag får träffa John igen... vad jag längtar ♥

Natalie åkte hem till sin hemstad tidigare idag, och jag fick ett jättegulligt sms av henne där det stod att hon kommer sakna mig nu på jullovet. Jag blev alldeles rörd... Hon är så snäll, jag kommer sakna henne med :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0