Imorgon är en ny dag!

Johns internetuppkoppling jävlas, så det blev tyvärr inget Skype:ande inatt, men vi pratade lite på telefon istället. Det känns så bra att höra hans röst, och det får mig att sakna honom ännu mer. Allt känns så mycket lättare när jag har honom vid min sida ♥

Idag har jag känt mig ovanligt trött och omotiverad - en följd av att har sovit alldeles för få timmar de senaste dygnen - men morgondagen ser jag fram emot! Då ska jag ha på mig min nya blazer, t-shirt och de bruna armbanden. Det är så mycket roligare att stiga upp när man har något fint att ta på sig :)

CSN kräver att jag skickar in ännu en studieförsäkran innan jag får mina pengar för vårterminen, så imorgon ska jag försöka få den lappen påskriven av någon på universitetet och ivägskickad, så att de får den i god tid. Jag ska även försöka hinna med att köpa med mig en latte innan föreläsningen börjar, det är en bra start på dagen.

Efter föreläsningen ska jag och Natalie gå och fika på Starbucks. I could use some cheering up right now, och det är hon bra på. Hoppas bara det går som planerat!

Usch, nu ser jag på klockan att jag ska stiga upp redan om sex timmar. Bäst jag stryker mina jeans nu, och sedan är det bara att borsta tänderna och krypa ned under täcket.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0