Home at last

Jag mellanlandar här hemma i Vaggeryd över natten. Imorgon ska jag stiga upp plågsamt tidigt (06.00) och åka med mamma in till Jönköping. På tåget hem idag upptäckte jag att det nästan är tio veckor sedan jag klippte mig sist, så det första jag gjorde när jag kom hem var att boka en ny klipptid. Det blir hos Michael på Mixstudio, klockan 08.00. Det brukar alltid bli bra när jag klipper mig hos honom, så jag är jätteglad att han hade en ledig tid redan imorgon :)

Efter klippningen tänkte jag sätta mig uppe hos Axla och plugga en stund, och sedan ska jag och mamma luncha tillsammans någonstans. Och efter lunchen ska jag träffa Brain (om tiden passar henne, hoppas!). Det låter väl som en bra plan, tycker ni inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0