Ett lyckat byte

Efter terminens sista föreläsning i Fundamentals of Marketing tog jag och Natalie bussen ner till stadskärnan. Vi gick in på en utav mina favoritbutiker - Shared Earth - och där hittade vi en massa små inslagna paket med okänt innehåll som man kunde köpa för £1.99. Natalie köpte ett och öppnade det, och det innehöll armbandet på bilden nedan. Jag tyckte armbandet var fint så jag köpte ett paket själv med, och i mitt paket låg en portmonnä i svart läder.

Saken var den att Natalie inte var särskilt förtjust i armbandet, och jag hade mycket hellre valt ett armband än en portmonnä, så vi bytte. Så jag blev alltså ett armband rikare, och passande nog matchar de blå glaspärlorna min blazer perfekt! Det var ett väldigt lyckat byte med andra ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0