Ett krävande tävlingsbidrag

Jag tänkte bara skylta lite grann med min nördighet och visa upp vad jag har sysslat med idag:


På bilden ser ni mitt bidrag till 2010 Student Voice Competition som anordnas av Higher Education Academy for Business, Management, Accountancy and Finance. Det är en uppsats på 1072 ord, och ämnet är "What is Effective Assessment and Feedback in Business Education - and Why?".

Tävlingen avslutas den 19 mars 2010, och förstapriset är £250 och en iPod Touch. Det skulle inte sitta helt fel att vinna det! Dessutom tror jag oddsen att vinna kan vara större än de verkar; jag menar, hur många orkar lägga så mycket tid på ett tävlingsbidrag? Jag gjorde det för att det var roligare än att bara sitta av tid här i väntan på hemresan, men i vanliga fall hade jag aldrig bemödat mig med det, och det hoppas jag inte andra gör heller för om de låter bli ökar ju mina chanser att vinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0