En underbar sista dag i stan

Jag har varit i stan hela dagen, och köpt så mycket saker att jag knappt orkade bära hem alla påsar. Men med hjälp av en rejäl dos viljestyrka lyckades jag! Jag tänkte lägga upp bilder på allt jag har köpt lite senare; det blir ett passande nattnöje nu när jag är så illa tvungen att vända på dygnet om jag ska orka hålla mig vaken på flygplatsen imorgon natt.

 

När jag traskade runt i Liverpool One idag insåg jag återigen hur mycket jag älskar den här staden! Visse finns det en hel del jag saknar med Sverige, men jag trivs som fisken i vattnet här i England. Liverpool är så vackert och invånarna så schyssta... Jag önskar jag kunde bjuda hit alla mina vänner och visa dem min nya hemstad. Jag är glad att jag kommer sakna Liverpool; att återvända till en stad jag inte trivs i efter nyår hade ju inte alls varit kul. Jag känner mig verkligen hemma här :)

 

Liverpool One Wheel^^

Pappas absoluta favoritbutik

 

Jag, och olyckligtvis "the dark side" i bakgrunden (ett ärligt misstag, haha!)

 

Ett julpyntat Liverpool ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0