Eggnog latte? Nej tack.

Det är förvisso kul att testa nya saker, men ibland åker man på riktiga nitlotter. Idag såg jag 'Eggnog Latte' på Starbucks-menyn och tänkte att det kanske kunde vara gott (jag har aldrig druckit äggtoddy så jag hade ingen aning om hur det smakar). Jag gillar ägglikörsglass, och det smakar ju inte alls ägg, så jag tänkte att det kanske var likadant med det här. Så fel jag hade!

Inte nog med att det smakade som caffe latte blandat med ägg, de strödde muskotnöt på toppen också vilket bara gjorde saken sju resor värre! Men men, gillar man en spenaträtt i kaffeform så kanske en äggtoddylatte kan falla en i smaken. Själv tyckte jag inte alls om det...

Men det var värt det ändå, för att fika med Natalie tycker jag väldigt mycket om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0