Dagens inköp

Att somna gick snabbt, det gjorde jag redan vid halv nio, och att vakna gick nästan lika snabbt det med. Jag vaknade igen vid halv tolv och var allmänt obekväm i kroppen, så jag steg upp, åt ett par clementiner, och nu funderar jag på att ta mig lite glögg (om det finns någon?).

 

Här kommer bilder på dagens inköp:

Nailpolish Holographic madeleine

High Tech Lighter platina

Cybershadow rumble


Första gången jag såg ett lack ur holographic-serien var på Lindas sminkblogg, där jag såg den här bilden (fast hennes är i nyansen britta, och mitt i madeleine):

 

 

Jag tycker det är helt underbart fulsnyggt och tror det kommer passa hur bra som helst till min ring och alla acid wash-plagg. Det blir en oväntad kombo! Kommer definitivt måla på ett lager sådant innan jag beger mig till Vetlanda för nyårsfirande... sedan tror jag allt det blir både min ring, och armbanden jag fick av Sussi och Hasse i julklapp... Varför snåla på glittret en sådan kväll? Resten av outfiten är jag osäker på än, men det blir säkerligen något relativt nyinköpt det med; jag tycker det är en bra kväll att inviga kläder på :)

 

Långa baslinnen att ha till tights



Nya, fotvänliga skor

Ja, det var då dagens inköp. Nu är det snart läggdags för mig. Igen. Hoppas det går bättre med sömnen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0