The definition of cool

Alla som känner mig väl vet att jag avgudar Rolling Stones, och framför allt Keith Richards. Enligt min åsikt är han den absolut coolaste person som finns här på jorden. Det kan helt enkelt inte finnas någon coolare än han - Keith Richards är definitionen av cool.

Jag förstår att långt ifrån alla delar den åsikten med mig, och det är givetvis helt okej, men vad jag inte klarar av är när någon som inte har den blekaste aning om vem han är, vad han gjort eller vad han står för kritiserar min åsikt. Så snälla, låt bli det om ni vill hålla er på god fot med mig. Bara ett tips ;)

Vad jag vill komma till är att jag köpte en ring idag - en Keith Richards-inspirerad ring som jag blev helt kär i när jag såg den igår:


Keith har nämligen alltid på sig en ring. Det är en stor dödskallering som egentligen inte alls är särskilt lik ringen jag köpte. Men å andra sidan är Keith nog den enda personen i världen som kan bära upp en dödskallering, så det är inget jag ska försöka mig på. Vad jag menar med att den är inspirerad av honom är mest att den är stor och maffig, och till synes av samma material (fast troligtvis är hans äkta och min fake, haha!). Pappa förstår i alla fall precis vad jag menar... Den är underbar!

Min inspiration

Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Håller med, ringen är så rätt!

Keith is king!

2009-12-18 @ 07:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0