Trött och hängig

Hello peeps!

 

Nu sitter jag i soffan och på TVn visas en sneak peak på den där serien Glee jag hört så många svenskar tala om. Jag har sett ungefär fem minuter av det nu och har redan insett att det är alldeles för tillgjort amerikanskt för att jag ska orka kolla. Mer eller mindre alla karaktärer som öppnat munnen hittills har har talat med tjejversionen av en fjollbögsröst... why!? Står det i anställningskontraktet att de måste förställa rösten när de levererar repliker? I just don't get it, jag tycker verkligen inte sådant är roligt.

 

Något jag däremot förstår alldeles för väl är att man råkar illa ut om man inte betalar sina räkningar, så jag tvingade mig ner till Liverpool One idag för att betala vår interneträkning. Jag tror aldrig jag har betalat en räkning förut... fakturor har jag ju betalat när jag köpt saker på internet, men jag har aldrig gått in på ett bankkontor för att betala något tidigare. Man lär sig något nytt varje dag, haha! Och det var verkligen på tiden att jag lär mig betala räkningar.

 

Jag är så otroligt trött idag att jag verkligen får tvinga mig själv att göra allt jag behöver göra. Nu ska jag alldeles strax tvinga mig in i duschen, och sedan ska jag sova lite till. Vid midnatt någon gång ska jag förshoppningsvis prata lite med min käre pojkvän på Skype. Det ser jag fram emot!

 

Jag idag, knappt vaken...

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Ja ohja, Liverpool var verkligen vackert, är så glad att det var sol hela två dagarna vi var där, hört att det regnar mycket.. så är man där så kort så :)



Modigt av dig att flytta dit alltså :D

2009-12-15 @ 23:16:15
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: K.

I love Glee <333

Och hela grejen med det är att det ska vara tillgjort! Sue Sylvester är sjukt rolig! :D

2009-12-15 @ 23:34:01
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0