Dagens inköp

Jag finner oftast fulsnygga plagg betydligt mer intressanta än klassiskt vackra då det gäller vad jag själv vill ha på mig, det känns helt enkelt mer jag när det är lite quirky. Jag brukar få höra att jag är rätt konstig, haha! Sedan tycker jag om utmaningen att få skumma plagg att se bra ut ;)

 

Jag är så glad att jag numera klarar av att strunta fullständigt i vad de flesta tycker om mitt sätt att klä mig. Det är ju alltid trevligt med komplimanger, men faller mina kläder inte folk i smaken gör det inget alls, i alla fall inte så länge de håller det för sig själva. Meningslösa förolämpningar är ju bara onödigt...

 

Här nedan kommer bilder på dagens inköp, som jag är helt otroligt nöjd med!

 

Världens mest ful-snygga skor? Haha, jag bara älskar dem!

Klänning med udda ryggdetalj, och skorna framifrån

Klänningen är speciell på framsidan med

Nya lila tröjan över nya lilamönstrade klänningen, samt nya acid wash-leggingsen



Brain, jag vet att de flesta är plagg du aldrig skulle välja själv, fast du kan väl tänka dig att de passar din skumma bästis? Hihi, du får se mig i några utav dem på tisdag iaf. Du med Karl! ♥ R E U N I O N ♥

Kommentarer
Postat av: brain

du har redan valt outfit inför vår "reunion" alltså. hjälp, vad ska jag ha på mig ?! ;]

pinks, du är fin i allt du har på dig! oavsett om det är bajs-tröjan eller ej :D

i loooove you.

p.s: jag har en sak du måste hänga med mig och göra ^^

2009-12-20 @ 11:04:02
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0