Confidence boost

Idag när jag var i biblioteket med gruppen upptäckte jag att jag hade ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen. Jag ringde upp, och vem tror ni det var om inte en man från Models North? Igen! För den som inte hängt med så länge kan jag tala om att det är en modellagentur jag blev scoutad av i oktober, men som jag var tvungen att tacka nej till att arbeta för då de inte var villiga att ta hänsyn till att jag studerar på heltid. 

Mannen (som jag inte minns namnet på), sa att de fortfarande väldigt gärna vill "put me on the books" och frågade om jag hade ändrat mig. Jag förklarade att problemet är att jag inte kan gå på any castings i nordvästra England, inte att jag inte vill gå. Men jag tackade alltså nej igen. Det roliga är att istället för att snäsa åt mig sa han bara "Jag förstår, men snälla ring oss om din situation förändras!". Hur kul är inte det? Jag kan inte tänka mig att det är vanligt att de ringer upp en igen, trots att man redan tackat nej till att arbeta för dem en gång, så jag blev jättepaff!

Oh well, skulle det här med marknadsföring inte gå som planerat kan jag ju alltid modella lite, haha! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0