Bra och dåliga nyheter

John har fått jobb i Sverige över julen, så på fredag flyger han hem. Jag är glad att han fått jobb, det blir ju några tusen extra i kassan och dessutom får han något att göra med sin tid. Jag önskar bara att jobbet hade funnits här, så att han inte hade behövt lämna mig kvar här alldeles ensam...

På måndag lämnar jag in terminens sista skoluppgift, och efter det är jag fri, så att säga. Planen var att vi skulle turista här i Liverpool resten av den veckan, som vi gjorde när vi först flyttade hit. Gå på stan, fika och äta gott på caféer och restauranger, gå på muséer, ha mysiga filmkvällar och handla julklappar. Och resan hem skulle inte kännas så lång, för vi skulle fira vår tiomånadersdag samtidigt ♥

Jag är ledsen att det inte blir av.

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Det kommer andra tillfällen :)

Det är väl egentligen inte mycket som blir som man föreställt sig, det kan ju bli bättre än man tänkt sig också! Sen är det är ju bara någon vecka som blir annorlunda, och efter det finns det kanske lite mer pengar att turista för och fira jubileumsdagar med!

2009-12-08 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0