Bara ett par timmar kvar

Jag gick och lade mig strax efter sex i morse, och vaknade närmare klockan fem i eftermiddags. Det kändes faktiskt bra att sova sig förbi dagsljuset; då kan jag tänka att jag kommer vara i Sverige nästa gång det är ljust ute, och därmed känns väntan kortare. Jag har bokat en taxi som ska köra mig och mina väskor till flygplatsen, och den kommer forhoppningsvis vid utsatt tid, dvs midnatt :)

Nu sitter jag alltså bara och väntar, men det går an. Jag dricker te, äter chokladkakor, och ska alldeles strax kolla på ett par avsnitt av Sunes Jul (Peter Haber är ju helt briljant som Rudolf!). Julkalendrarna var verkligen mycket bättre förr!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0