2012

Jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna att det enda jag gjort på fritiden är att sova. Hela dagen efter skolan igår, och efter att vi varit på puben och ätit fredagsmiddag idag däckade jag också så fort jag kom hem. Det är inte alls roligt att känna sig så orkeslös och matt... Jag behöver förhoppningsvis bara lite mer sömn, sen kommer jag tillbaka med förnyad styrka. Jag har ju trots allt ett par saker att berätta för er ;)

Nu ska jag och John se på den minst sagt omtalade filmen 2012, och ta reda på om den faktiskt är så bra som det påstås. Upp till bevis!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: K.

Den mentala kopplingen måste vara intakt. Jag sov bort hela dagen igår - har varit helt slut de senaste dagarna!

2009-12-05 @ 03:03:33
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Mulvishead

Dagarna rullar fort förbi och jag saknar dig mycket!

2009-12-05 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0