Jackie Big Tits

Rolling Stones har alltid haft och kommer alltid att ha förstaplatsen på min lista över favoritband. Det är svårt att förklara för någon som aldrig känt det, men deras musik är magi för mig. 99 gånger av 100 är det en Stones-låt som får det att hugga till inom mig, och som får mina ögon att tåras. Pappa förstår precis vad jag menar ;)

Men, det finns trots allt en handfull andra band vars musik ligger mig riktigt varmt om hjärtat. The Kooks, The Libertines, Babyshambles, The Wallflowers, bland andra. Och All The Young Dudes av Mott The Hoople är så briljant att även det bandet nästan kniper en plats på listan. Men bara nästan. Lite mer än så får man allt leverera om man ska nå en finalplats, haha!

Nej nu är det hög tid för mig att get my ass moving. Jag ska till Liverpool One och fika, samt handla riktig mat på M&S innan de stänger om ett par timmar. Men först vill jag bara berätta om en rolig sak som hände igår. Jag gick på stan med Ryan, och helt plötsligt blir vi stannade av en gubbe som säger: "Pehaps I should cover up his ears before saying this, but: 10 out of 10 for your figure!". Ryan svarade att det är lugnt du, hon är inte min flicka, och sen bara garvade han. Och det gjorde jag med, hela vägen till McDonald's där jag med gott samvete klämde i mig en cheeseburgare och massa pommes. Muahaha... tack så mycket mor och far för antifetmagenen ni verkar ha försett mig med!

Just nu


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

den genen har gett upp för mig...den pös iväg o skrek "dä ä feruktansevärt, ja åårrkarr inte meer"

2010-03-13 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0