The Tower Experience

Igår kväll när jag kom hem fungerade internet inte alls, och idag hann jag endast plugga innan jag gick till skolan. Men bättre sent än aldrig, så här kommer de bilder jag hann ta igår innan kamerabatteriet dog.

Jag var, som bilderna kanske avslöjar, på besök i katedralen ännu än gång. Jag som är ansvarig för den kreativa biten och Ryan som representerar katedralen i vårt projektarbete var där och gjorde research. Vi såg filmen och lyssnade på audio tour:en som vi ska marknadsföra, och så var vi uppe i tornet och blickade ut över Merseyside. The Tower Experience var helt klart häftigast, synd att den inte ingår i uppgiften...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0