Mamma och pappa är här och hälsar på!

Nu är mamma och pappa och hälsar på här i Liverpool. Jag försökte ladda upp bilderna redan igår kväll, men vår internetuppkoppling ville som vanligt inte samarbeta, så det fick bli nu istället. Och nu har jag rätt bråttom, så jag hinner inte skriva mycket, men kan i alla fall tala om att jag visade dem runt i katedralen, och sedan åt vi middag på puben. Det känns jättebra att ha dem här!

 

Jag och John ska möta dem, och varandra för den delen, i stan framåt halv ett. Planen är att vi ska äta lunch på en restaurang där de har flera olika lunchbufféer med olika typer av mat. Vad vi gör efter det har jag ingen aning om än, men jag känner mig rätt säker på att det kommer att bli en väldigt trevlig dag :)

 

Jag kom på att jag knappt bloggat alls sedan mitt senaste katedralbesök, så för er som läser blooggen verkar det säkert som att jag hänger där stup i kvarten, haha... Oh well, här kommer bilder från gårdagen:

 

 


 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0