Helgnöje? Vi får väl se...

Det var så fullt av folk i stan att det var lite stressande att vara där. Min John ringde när jag satt inne på Costa, och ljudnivån där inne var så hög att jag knappt kunde höra vad han sa, trots att de inte spelar musik. Eller det kanske de gjorde, men det kunde jag i så fall inte höra genom allt prat. Men det var rätt trevligt i vilket fall. Jag åt en panini med ost och skinka och drack en latte, mycket gott! Köpte även med mig en termosmugg som nu är fylld med Earl Grey-te.

Jag köpte även tre DVD-filmer på Poundland. White Noise: The Light, Sample People och The Roman Spring of Mrs Stone heter dem, och jag hoppas verkligen att de är sevärda. Jag är fanimig nära av avlida av uttråkning av och till, så filmerna blir kanske min räddare i nöden. Lyckades även hålla mitt löfte om att köpa riktig mat, så jag känner mig nöjd med min lilla utflykt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0