Tidig natt i Kensington

Det där med att duscha och läsa gick sisådär, men jag har iaf hunnit med att äta, haha! När jag skapade en ny blogg (som ska användas som websida för vårt skolprojekt) upptäckte jag att man kan ställa in vilket land man bor i och vilken tidszon man befinner sig i, så jag ändrade just till Storbritannien och rätt tidszon och hoppas att "rätt" tid kommer att visas i inläggen framöver :)

Nu ska jag bara tvätta bort sminket och borsta tänderna, sedan ska jag äntligen krypa ned under täcket! Om jag ber riktigt snällt kanske John kan hålla om mig lite också, så jag kan sno hans kroppsvärme. Yep, that's what I do, i sann reptilanda. Min egen kropps förmåga att hålla värmen är inget vidare kan jag avslöja för den som är intresserad... dålig blodcirkulation kanske?

Godnatt på er, mina vänner. Sov gott!



Update: Inställningsändringen gör visst ingen skillnad; tiden visas fortfarande fel. Vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0