Red Hot World Buffet and Bar

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes här, men riktigt så roligt ska vi inte ha; än finns det saker kvar som behöver göras innan morgondagen. Exempelvis tänkte jag äta kvällsmat, duscha, och kanske läsa några sidor inför torsdagens tutorial. Vi får se hur det går med det där ;)

Förutom den alltför dramatiska händelseutveklingen i skolan har det varit en riktigt trevlig dag. Jag mötte mamma och pappa nere i stan efter föreläsningen. Dessvärre kom inte John och mötte oss; dels mådde han inte så bra, stackarn, och dels hade han antagit sig uppgiften att visa ett par utav vår hyresvärds hus för potentiella nya hyresgäster. Han är givetvis duktig som arbetar, men jag tycker inte om att det är just henne han arbetar för, och dessutom betalar de honom inte tillräckligt...

Oh well, John fick vara med på kvällen istället; vi kom rätt nyligen hem efter ett besök på puben. John åt middag och resten av oss mumsade på friterade lökringar och chips (jag har svårt att avgöra om det smakar mer likt pommes eller potatisklyftor, och så satt vi och diskuterade livets stora frågor.

Här kommer några bilder från restaurangen där vi var och åt lunch. Den heter Red Hot World Buffet and Bar och är helt fantastisk. Anledningen till att vi valde att gå dit var att vår f.d. housemate Kayleigh berättat om vilket bra ställe det är. De har över 120 rätter att välja på, vilket är galet mycket med tanke på att det är en buffé!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0