Ny sjal och klänning


Efter gårdagens katedralbesök skyndade jag mig ned till Primark där mamma och pappa väntade. Pappa stod inte ut på Primark längre utan gick till en närliggande pub medan jag och mamma shoppade. De har så mycket fint där nu att jag utan problem hade kunnat spendera hela mitt studielån vid ett och samma köptillfälle. Men det gjorde jag givetvis inte, utan nöjde mig med tre saker. Det blev sjalen och klänningen på bilden ovan, samt ett rosa skärp som matchar sjalen perfekt :)

Efter vår lilla shoppingtur gick vi och hämtade pappa på puben där han satt, och sedan gick vi mot busstationen. Jag ringde min John, och han kom och mötte oss på nästa pub, och så satt vi där länge och väl och åt middag och drack öl. Eller ja, de drack öl... själv drack jag fjolldricka, som vanligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och när jag kommit ut därifrån är det hög tid att ta tag i Business Statistics-läxan. Jag ser fram emot morgondagen; dels ska jag ha på mig mina nya kläder för första gången (jag har hittills endast provat dem), och så ska vi tillbaka till Red Hot Buffet and Bar och äta lunch när jag har slutat skolan. Denna gången ska John följa med, det finns inte en chans att jag låter honom missa det stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0