Kvällens pubbesök

När vi kom hem efter att ha varit i Liverpool One upptäckte jag till min förfäran att Annaël hade lagat fisk. Igen. Jag förstår inte hur hon klarar av att äta något som luktar så vidrigt - hela huset stinker fanimig likt en rotten front-bottom efter att hon lagat sina fiskrätter! Så istället för att ta en tupplur fick jag öppna både dörrar och fönster och vädra länge och väl, samt tända en massa dofljus och sprida ut dem i hela huset. Det krävs både tid och energi för att ta död på sådan stank...

Oh well, jag hann trots allt ta en minitupplur innan vi traskade iväg till puben för att möta mamma och pappa igen. Det blev ett par öl för dem och ett par VK Tropical för mig. VK står för Vodka Kick, och finns i flera olika smaker. De smakar ungefär som Bacardi Breezers, men är billigare, och dessutom innehåller de koffein, vilket jag ju sällan tackar nej till ;)

Jag bjuder på en fin och en mindre fin bild från kvällens pubbesök:

Quite normal...

Här härmar jag minen som John envisas med att göra på 99% av alla kort jag tar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0