I'm going home!

 

Mina ögon är helt svullna av all gråt... nästan lite kul eftersom det ser ut som att jag just blivit plastikopererad, eller det såg i alla fall det innan jag gjorde ett tappert försök att dölja det med smink... nu ser jag mest bara trött ut. För en gångs skull speglar alltså mitt utseende hur jag känner mig; jag är så trött att jag skulle kunna falla ihop vilken sekund som helst. Men jag får nog vänta ett par timmar med ihopfallandet, har ju ett plan att hinna med!

 

Nu ska jag bara kontrollera packningen en gång till och stänga av all el, sedan bär det av mot flygplatsen! Jag ska verkligen försöka lämna alla de senaste veckornas tråkigheter här... orkar inte med mer negativt, då går jag sönder. Nu är det bara att hålla tummarna för att hemresan går som den ska. Wish me luck, peeps! Snart ses vi igen :)


Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Välkommen hem min lilla darling!

2010-03-27 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0