Caffè Nero

De caféer som det finns flest av här i Liverpool är Starbucks, Costa och Caffè Nero. Mamma och pappa är inte alls lika imponerade av Starbucks som jag är, och eftersom vi fikade på Costa igår fick det bli Caffè Nero idag. Jag och John delade på en stor cappuccino och en bit passion cake.

Jag var så otroligt trött att jag satt lutad mot John och halvsov hela tiden vi var där. Jag ser visst väldigt klängig ut på bilden, haha... Efter cafébesöket gick jag och John till Marks and Spencer och handlade lite nödvändigheter i matväg. Jag köpte även schampo och balsam med doft av honung och cocosnöt, som jag förresten nyss testade. Håret känns väldigt mjukt och följsamt, så kör på det om ni råkar befinna er i England, haha! Det är himla synd att Marks and Spencer inte finns i Sverige... hade de kunnat hålla samma priser i Sverige som här så hade de lätt kickat både ICA och Konsum, det tvivlar jag inte en sekund på!

Jag och John i en oerhört bekväm soffa :)

♥ "Erge" och "Harge" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0