Ännu mer shopping...

Jag hade planer på att möta mamma och pappa i stan vid tolv, men jag orkade verkligen inte stiga upp när alarmet ringde, så de fick klara sig ensamma i ett par timmar till. Vid halv tre kom jag och mötte dem, men pappa ville inte gå i tjejaffärer med oss så han tog bussen tillbaka till hotellet istället. Jag förstår precis det här med att inte vilja gå i vissa butiker; hade jag tvingats gå i teknikbutiker en hel dag hade jag dött av uttråkning, men kläder, skor och smycken får jag aldrig nog av ;)

Idag köpte jag en röd skinnjacka i Napoleon-stuk, en lång finstickad kofta, samt en lila baströja. Jag får ta och lägga upp bilder på jackan och koftan här snart, men nu ska det ses på film. Det blir New Moon idag, och förväntningarna är inte särskilt höga eftersom varken jag eller John blev särskilt imponerade av den första Twilight-filmen... Hoppas den här är bättre!

Jag idag :)

Det åktes häst och vagn i stadskärnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0