Gott nytt år!

Idag har jag testat min nya kamera för första gången, och trots att jag knappt vet hur man använder den är jag jättenöjd med bilderna! Den första bilden nedan är tagen i dagsljus, men resten togs i ett mörkt rum nyss. Hade jag använt min kompaktkamera hade ljuset blivit trist med blixt, och utan blixt hade bilderna blivit suddiga. Tänk bara hur fina bilder jag kommer kunna ta när jag väl lärt mig hur man använder alla olika funktioner... Underbart!

Nu är jag i Vetlanda och firar nyår med John och hans föräldrar, samt hans systers lilla dotter. Johns kompisar skulle fira med sina respektive flickvänner på olika ställen i landet, så det fick bli ett väldigt lugnt nyårsfirande här ute i Flugeby istället för fest med dem. Det känns skönt att tillbringa tid med nära och kära nu när vi för en gångs skull är hemma :)

Framåt midnatt ska jag och John åka in till stan och se på fyrverkerierna. Det är så mysigt att påbörja det nya året tillsammans! Jag slår vad om att 2010 blir ännu bättre än 2009 - it can only go up from here! (Peppar, peppar... haha!). Gott nytt år allihop!

Vår fina kisse Tage

Sussi och lilla Matilda

Visst är hon söt i sin Hello Kitty-tröja med öron?

Hasse och John

Me, myself and I

Kommentarer
Postat av: Mulvis

Wunderbaar bild på Tage! Vill bara sticka ner näsan o murvla runt i hans maghår! Du får dock inte ta sån närbild på mig och publicera - då skulle du skrämma bort alla ev "tittare" med mina porer o skrynklor...

2010-01-03 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0