Ready to go!

Jag vaknade jättetidigt idag, närmare bestämt vid halv sju, och var då så pigg att det var obekämt att ligga kvar. På bilden nedan ser jag iofs rätt trött ut, men så är alltså inte fallet (för en gångs skull, hehe).

 

Jag ska alldeles strax iväg till Liverpool One där jag ska köpa Everton-prylar åt pappa, smycken åt mamma och förhoppningsvis ett par herrskjortor till mig själv. Sedan tänkte jag posta det jag köpt, samt några andra grejer, och så ska jag försöka dra med John till Costa för en ficka också innan det stänger. Jag hade skittråkigt igår, så jag är fast besluten att göra den här dagen till en bättre dag!

 

 

P.S. Jag älskar Mac-concealern jag köpte förra helgen! Jag har dessvärre ganska dålig hy just nu, men tack vare concealern ser den hur bra ut som helst :)


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Som vanligt - vacker o välmatchad :)

2010-05-16 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0