asos.com

Jag beställde hem lite saker från asos.com i morse. Jag hoppas verkligen att allt kommer... allt jag köpte var på rea, och då har jag märkt att det rätt ofta ligger uppe saker trots att de redan är slutsålda. Jag fick till exempel bara hälften av allt jag beställde från New Looks rea-avdelning sist. Men vafan, det är risken man får ta när man fyndar underbara plagg/accessoarer via internet! Man får ju som tur är pengarna tillbaka för de plagg man inte får, så det är inte så värst farligt.

Här nedan ser ni vad jag beställt idag:

Religion Exclusive Jersey Union Jack Scarf och ASOS Skinny Burnished Faceted Stone Wristband


ASOS La Mode Word Across Body Bag


Jag har valt att skicka det direkt hem till mina föräldrar i Sverige, så nu har jag ännu en anledning att längta hem! Hoppas bara att allt kommer, som sagt, för jag har blivit helt kär i dessa saker... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0