15 månader tillsammans

Idag firar vi 15 månader tillsammans, jag och John, och därför valde vi att gå till Red Hot Buffet och äta middag idag istället för hemma. Maten var lika god som vanligt (fast det saknades vårrullar den här gången, vilket var en besvikelse), men servicen var inget vidare. Först beställde vi dricka av en servitris, men hon verkade inte klara av att ge oss det, så då frågade jag en servitör istället, men han lyckades inte heller. Så efter att ha väntat ett rätt bra tag bad jag en annan servitör, och några minuter senare fick vi varsitt glas Pepsi. Den siste servitören var jättetrevlig och bad om ursäkt för den dåliga servicen, och som plåster på såren slapp vi betala för drickan. Notan hamnade därför endast på £16 istället för £21.50 som det brukar kosta. Ibland lönar det sig att klaga ;)

Efter maten gick vi till Primark och köpte två sådana här resväskor inför hemresan:

Söt va? Jag tror dock att John föredrar de gamla svarta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0